Tidig morgon

Börjar tidigt idag och jag är så trött.. Måste snart börja gå till bussen och fara till skolan. Imorgon är jag ledig så då ska jag sova uuut! Va skönt :)
Fast imrn MÅSTE jag läsa på vårdvetenskapstenten, som vi har på fredag :/ Jag håller på med Den lidande människan ännu och den är så tungläst. Usch.

Idag slutar jag ungefär 11-12.00 har bara svenska seminarie, så då ska jag in till stan. Vi har köpt sånt där papper så att man kan trycka på kläder :) så vi ska ha några t-skjortor.
Egentligen har jag matte också efter svenskan, men det är först kl.13 så ja orkar inte fara och jag tycker jag har mitt ganska så på klart.

Men nu just hinner  ja inte skriva mera. Måste till skolan! Hejdåå
2009-01-28 @ 06:31:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }