En lugn stund

Nu först kan jag sätta mig ner och ta det lungt :)
Har varit i farten hela kvällen tycker jag..

Matteprovet idag tyckte jag gick helt bra nog. Den här gången borde jag nog klara det. Det var ungefär samma prov som sist och nu kunde jag trappan^^ Haha!
Satt och skrev provet till ungefär klockan 4 och efter det for jag in till stan. Köpte ansiktskrämer och stuff för 200€ nästan. Tack och lov inte åt mig själv och heller inte mina pengar!

Efter shoppandet for jag hem och då satt jag faktiskt här en liten stund före jag började städa klart och pysslade med lite annat. Gick till affären och handlade lite innan min darling skulle vara i TV :) Satt på TV:n och kollade men tyvärr var det ett oerhört kort reportage om det :/ Men han va fin att se på iallafall :)

Nu ska jag bara packa ihop mina skolgrejjor och lägga in papper i pärmen och sen blir det så småningom att gå och sova :) Jag och före det måste jag vika in lite torr tvätt i skåpet.

Samma tidiga morgon imorgon. 8.30 och slutar 16.00.
Min buss har bytt tider och det tycker jag inte alls om. Förr när jag har börjat 8.30 så har jag farit med första bussen 7.40 och nästa for 7.50. Nu har min första buss bytt tider så att nu måste jag åka 7.33 (nästa far 7.43 så då kommer jag försent till den ja ska byta till). Måste bara stiga upp tidigare då. Eller så får jag komma lite försent varje morgon.
Usch vilket i-landsproblem.

Nu ska jag titta runt här på nätet en stund.
Gonatt
2009-02-09 @ 20:38:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }