Svar på kommentar

Hej på Dig som skrev kommentaren åt mig idag!
Tack för kommentaren och jag kommer nog att ta till mig detta..

Jag tänker inte publicera hela kommentaren men den handlade om det här med tystnadsplikten. Personen som kommenterat tycker jag kanske går in på för mycket detaljer så att folk kan känna igen sig själv, sin anhöriga eller klient.

Jag vill ändå bara säga att jag har inte skrivit ut var jag är på praktik, inga namn har jag nämnt och inga kön har jag nämnt. Så på det viset har jag varit ganska sparsam med fakta. Men ja, kanske jag borde skriva ännu mindre.

I will think about it!
2009-12-08 @ 14:09:28 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }