Snart åker jag till Vasa

Hej på er alla! Jag har inte hunnit blogga på länge ser jag..
Eller jo, jag skulle ha haft tid men då har jag inte haft tillgång till internet.. Så, så kan det gå! Men ibland måste man ju pausa från den virtuella världen också lite.

Ja, idag har jag varit i jobbet. Det har varit en hektisk dag! Julkorten ska ju skickas senast imorgon med det billigare portot så alla har kommit på att de måste ju köpa frimärken och posta julkorten idag! Jag har stått på postens sida hela dagen idag. Verkligen hela dagen! Det har varit så otroligt mycket folk och jag blev riktigt råddig ibland :P Till slut fick jag nästan inte fram ord av att det var mycket.. Heheh.. Bra man har något att göra iallafall ;)

Är hos Alvin nu men folket är borta. Han skall vara tomte på sin fars jobb ;) Men jag är här och har ätit och väntar på att D är klar hos frissan. Sen bär det av till Vasa igen!

Jag har 2½ dag praktik framför mig och praktiskt prov i skolan! Spännande med praktiska provet! Vi kommer att dra lott om vilka uppgifter vi kommer att få så det är lite pirrigt.

Vi hörs igen då jag kommer till Vasa!
2009-12-14 @ 17:55:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }