Inte som farmors

Min kalops var god men inte som farmors :( Inte för att man kunde förvänta sig det heller :P Men jag skulle vilja ha hennes recept! Ni vet jag är gammalmodig i min matlagning :) Allt ska vara på gammalt vis!

Nu kollar jag på Bonde söker fru och har en trött sambo som vill gå och lägga sig snart. Tror det nästan blir så för mig också snart. Det har varit fullmåne förra natten och det har tydligen påverkat ganska många i deras sömn. Mig har det inte stört men bland annat D har det stört..

Godnatt allihopa! En ny dag imorgon..
2009-12-02 @ 20:25:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }