Nu har vi shoppat

Nu har mamma och jag shoppat :)

Vi hittade äntligen tyg åt gardinerna och åt soffkuddar som har samma färg som mina andra soffkuddar. Vi köpte de här tygerna som finns här på bilden. Den till vänster kommer att bli en panelgardin och bakom den sätter vi "vanliga" gardiner av turkost genomskinligt tyg. De hade erbjudande den här veckan att de sydde "vanliga" gardiner gratis på köpet så det tyget är kvar i affären och de får hämtas efter två veckor :)

Tyget som är till höger på bilden kommer att bli till soffkuddar :)



Mamma köpte dessutom en sil, en kniv och en saftflaska åt mig :)
Silen ska jag ha då jag ska ångkoka grönsaker, kniven behöver vi sådär annars och saftflaskan var en sådan som man ska ha som kanna. Lite finare vill säga :)

Tack mamma!
2009-08-21 @ 19:42:39 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }