Sovdags

Snart börjar det bli sovdags. Ska skriva ett sista inlägg och sen ska jag lägga mig i sängen med laptopen och kolla genom vårdforskningsplanen lite så jag vet vad den handlar om egentligen :D

Om jag orkar ännu så ska jag fortsätta att kolla genom etikessämaterialet. Har annars inte kommit så långt den här kvällen med det. Har varit så söndagstrött :P

Har även hunnit tvätta ett lass med kläder till :)

Imorgon ska jag börja städa hela lägenheten. Det måste dammsugas, torkas golvet, plocka upp alla saker som ligger utspridda, kasta bord onödiga papper, vika in kläder i skåpet, byta sängkläder, tvätta wc. Gah! Det var mycket. Måste få allt det där klart före onsdagkväll. Borde ju hinna men det kan vara att jag är så trött efter praktiken också.


Har nyss ätit lite kvällsmat. Det blev nudlar ikväll. Längesen :)



Mjölk är livet!


Letade just upp finsk-svensk ordbok och ska ta med den till praktiken imorgon :D Ska vara på en finskspråkig avdelning så tar med ifall jag blir riktigt lost. Kan ju nog finska flytande, men alla medicinska ord kan jag ej.

Det är ju första praktikdagen imorgon! Har letat upp mina arbetsskor, namnskylt, penna och papper. Tagit av ringarna och halsbandet. Nu är jag redo :P Nästan. Ännu är jag inte nervös men imorgon är jag säkert.

Nu ska jag gå och sova!

Godnatt alla läsare!
2009-04-19 @ 20:37:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

hoppas du fick en trevlig kväll, sussa sött :D

2009-04-19 @ 23:33:03
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }