Gratis Ben&Jerrys glass!

Idag har de bjudit ut en strut med Ben&Jerrys glass åt alla :) Såklart for jag ju dit!
Megalång kö men det var så fint och soligt därute så jag tänkte att jag passar på att sola på samma gång ;) Få lite färg i ansiktet :)


Folkmassan bakom mig. Det är lite där ännu mot vad det kom senare.


Folkmassan framför mig. Minskade dock ganska snabbt!


Fick en "meny" så att vi fick  bestämma oss i tid vad vi ville ha för glass.


Ännu mera folk.


Jess, jag ser skylten!


And finally I got my icecream :) Antagligen den godaste jag ätit någonsin!
Jag tog Chocolate fudge brownie och den var juvlig!

2009-04-21 @ 16:11:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Trixie

shit vilken kö för lite glass ;) men BJ är ju så gott! har du nån favvo? min är brownie ;)

2009-04-21 @ 16:57:16
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: sofia

oh, gott med glass (A) :D

2009-04-21 @ 16:59:11
URL: http://chicflia.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }