God morgon!

Hoppas inte alla ni är lika trötta som jag är. Man blir trött efter en lång biltur fastän man sovit en full lång natt.
Skolan börjar 10.15 men jag måste gå lite tidigare och ladda mitt busskort och sen åka med bussen till skolan!
I skolan idag har vi vårdforskning hela dagen. Det mesta idag går väl ut på introduktionen idag..
Resten av min vecka handlar om vårdforskning också.


I och med att jag är så trött nu på morgonen så blir det en skön och bekväm outfit idag.


Dagens outfit

Puma blus - från Kristinestad, Talas eller vad den där sportaffären heter
Puma Sportbyxor - mina fotbollsbyxor så jag vet inte var de är köpta
Topp - H&M
Puma strumpor - samma affär i Kristinestad




Dagens frukost! Åt även en halv smörgås men jag orkade inte med mera :)
Kommer att bli hungrig i skolan före maten ändå så i väskan har jag ett äppel.


Nu ska jag klä på mig och pussa D hejdå (han ligger och sover) och sen ska jag till R-kiosken och ladda mitt busskort och sen till skolan!

Ha en jättebra dag nu efter påsken! :)
2009-04-14 @ 07:56:21 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }