Dagens outfit

Nu skall jag till jobbet snart och här kommer dagens!
Dock får jag ju inte ha på mig dessa kläder i jobbet så där blir det härligt snygga kläder som är för stora dessutom :P


Nyduschat vått hår.
Alla kläder från Gina Tricot :)


Jag jobbar från 10-18 idag som kassatant :P Money money money! Det är bara en dag men bättre än ingenting!

Ni ska föresten få ge mig lite smakråd sedan på vad jag ska ta på mig på min kusins konfirmation på lördag :)
Det blir i ett senare inlägg för nu är det jobbet som kallar!

Ha en bra påsklördag och ät inte för mycket påskägg! :D

Själv hoppas jag att jag ska få se några små häxor idag :) Tror att jag inte såg en enda ifjol :O
Byebye
2009-04-11 @ 08:37:00 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

fint :)

2009-04-11 @ 11:58:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: SARA-TEE

sv: jaaha okej=)

hittills idag har jag hunnit med att städa & tvätta bara :d

själv?

2009-04-11 @ 16:51:08
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }