Besöksrekord

Jeij vad duktiga ni är att läsa min blogg :) Hade besöksrekord igår.. Ni får se till att slå det igen nu då ;)

Det är måndag idag och en ny vecka igen att se fram emot.
Har fått studiestöd idag så idag är man lite tjockare i plånboken :) Men bara lite! Nästan en fjärdedel åker till tågbiljetten till torsdagen då jag åker hem! Mamma brukar ibland betala tågbiljetten hem så det är bra :) Mycket uppskattat!


Dagens frukost är inte så nyttig. Vi har ingen mjölk i kylskåpet, inget mörkt bröd, inget pålägg. Så idag är det rostat grahambröd (helst inte helt vitt) och grönt te. Jag erkänner att det är ju gott :D Och min muminmugg förstås :) Muminmuggarna är helt perfekta till storleken. Jag skulle inte orka med mera..
För tillfället har jag 4 muggar men jag vill ha mera!



Känner mig riktigt somrig i den här utstyrseln! Härligt!
Tröja, topp och leggingsjeans - Gina Tricot
Bälte - mammas gamla
Halsband - H&M


Idag börjar jag lite senare i skolan. Börjar 12.30 om jag minns rätt :P Vi började ju med etiken förra veckan men det fortsätter idag då. Det var så tråååkigt! Det hör till vårdvetenskapen så det är lite konstigt. De flesta sakerna vi pratar om är självklara saker. Kanske inte för vissa då men. Jag har med läkemedelslära så jag kan läsa på det i värsta fall om det blir alltför tråkigt.

Nu ska ni alla ha en riktigt bra dag! Och snart är det påsk :)
2009-04-06 @ 09:28:03 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: alexandra







Jaha, det minns jag inte va det var för några faktiskt. Det har jag missat totalt!



ja jag älskar fötterna mums! :D



2009-04-06 @ 13:48:47
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Emilia

Söt outfit =)

2009-04-06 @ 14:14:56
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mkt :)

2009-04-06 @ 14:50:27
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är er drömyrke?

Det finns ju hundratals olika yrken

man kan välja på.

Men vilket är det just du är intresserad i?

2009-04-06 @ 15:47:35
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }