Tentläsning

Godmorgon! :)

Jag ska snart ta min gröttallrik och sätta mig på balkongen och njuta av solen på samma gång. Sen ska jag även ta med mig min psykiatribok och läsa på terminens sista tent! Tänk imorgon är det sista skoldagen och sen är det sommarlov! Och jag har faktiskt en hel vecka sommarlov! :D

Jag hann och orkade inte skriva något igår. Tyvärr. Men nu är jag här igen!

D kommer snart hem från sin sista skoldag och sen ska vi väl "fira" hans sommarlov då. Hehehe!

Vi var ju till Tolvis igår på studiebesök. Riktigt intressant, trots att jag visste allt om det D förleläste åt oss. Men han hade ju med sig en klient som berättade om sin situation så det var ju nytt för mig.

Jag var ut på promenad och utforskade Brändö lite. Hittade en riktigt fin park med fin utsikt över havet!



Jag skriver mer senare..
2010-05-26 @ 09:15:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }