Skurat badrumsgolvet

Oj, vad jag har varit duktig nu :) Jag har skurat badrumsgolvet!

Jag drömde inatt att jag har skurat badrumsgolvet och idag har jag gått hela dagen och tänkt på det. Ifall det är så att jag verkligen måste göra då. Så nu har jag gjort det! Det var nog på tiden också. Fick bort en hel peruk med hår. Så nu är det fräsch och fint! Borde egentligen nog skura det lite oftare. Men ett av det värsta jag vet är vått hår, så därför undviker jag det så långt det bara går. Uh! Men huvudsaken är att det är fräscht nut!

Nu ska jag kolla Halv åtta hos mig. Och snart kommer D också hem från jobbet :)
2010-05-06 @ 19:32:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }