Skolbänken kallar imorgon igen

Imorgon är det som sagt skolbänken som kallar igen. Det känns så otroligt skönt att få sova så länge som till kl.8 på morgonen imorgon! Två timmar längre sömn än på praktiken! Kommer att kännas som sovmorgon. Heheh..

Filmen vi kollade ikväll var helt bra, tyckte jag. Om man gillar kampsporter, streetfighting och action så är det bara att kolla!

Jag ska så småningom gå och lägga mig. Tror nästan att jag ska ta en bok och lägga mig i sängen. Det skulle vara skönt.

Gooodnight!
2010-05-02 @ 21:46:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }