Schizofreni

Idag ska vi få lära oss om schizofreni! Vi har först föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi kolla en film. Den heter A Beautiful Mind. Det är en "riktig" film och ingen skolfilm, och den lär vara bra! Så jag ser fram emot att få se den :)

Dock så ser jag ju att det kommer att bli en fin dag idag då jag ska iväg till skolan. Förstås! Vet inte vad jag har för otur med detta nu för tillfället. Kanske hinner jag sola på eftermiddagen efter skolan!

Ska snart börja åka till skolan... Vi hörs!
2010-05-19 @ 07:39:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }