Jobb

Godmorgon! Snart ska jag åka iväg på jobb i åtta timmar.. Nu just känns det tungt men det ska nog gå för sig sen då jag sitter där och vaknar upp ännu mera :) Det positiva med att börja såhär tidigt är ju att jag får sluta någongång då också!

Tänkte nyss gå ut och äta frukost på terassen, men huudå vad kallt det var! Sen kom jag även på att klockan är nu bara lite efter 7 också på morgonen! Det ser iallafall ut att bli en fin dag idag. Hoppas det blir det. Och speciellt en fin kväll man får njuta av!

Ska snoka runt lite till och sen åker jag iväg på jobb. Ha en bra dag!

2010-05-22 @ 06:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }