Härlig stranddag

Tro det eller ej, men det har varit en enormt härligt stranddag idag! Först på morgonen tvekade jag nog om det kommer att bli varmt idag. Men hjälp vad det har varit skönt! Vi var där i ca 4 timmar och stekte oss. Bruna har vi blivit :)

Och sen fick jag två rökta abborrar av Ann :) Riktigt lyx! Och goda var de! Nu är sommaren räddad. Hahah! Jag fick nämligen inte en endast rökt fisk förra sommaren. Vilken besvikelse!

Har Alvin här hemma hos mamma och pappa nu just. Hans mamma är och övar någonstans så jag har honom en stund då.

Får se vad det blir ikväll. Jag måste ju upp och jobba på lördag redan kl.8 på morgonen. Men jag får ju sluta någongång då helst :)

Hej med er!
2010-05-21 @ 16:40:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }