Det är kalas

Hej å hå!

Sitter i Vasa ännu och borde väl börja på med lite matlagning snart. Efter att vi har ätit ska vi väl så småningom åka iväg till Närpes. Det är flera kalas på gång där. Först ska vi på ett barnkalas en liten stund och sedan blir det ett 40 årskalas där det ska vara ca 120 personer! Jag ser ju mest framemot maten förstås ;)

Vi kommer ännu inte att ta vårt pick och pack och lämna i Närpes utan vi kommer tillbaka imorgon igen. Jag har två introduktionsdagar på sjukhuset nästa vecka och sen så tycker jag det är lugnast att njuta av lugnet här  i Vasa. Det är ju så mycket jag vill hinna med i Närpes så det är bäst att stanna här och varva ner..

Jag borde ju också hinna åka till jobbet och kolla upp kommande arbetstider. Det gör jag imorgon då jag har mera tid.

Nu ska jag göra ett födelsedagskort! :)

Byyye
2010-05-29 @ 11:59:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }