Blev en lugn kväll till slut

Jag tog det lungt ikväll då iallafall... Blev så slö av dagens sol så jag orkade inget annat än bara vara!

Var först bara hemma och busade med Alvin. Sen var hela familjen på plats då här hemma. Så förflyttade vi oss till familjen R där vi grillade mat. Syster R testade en förrätt åt oss och den här gången var den riktigt god! Nam nam! Säger inte vad det var för något ifall det är någon av mina läsare som ska på "halv åtta hos mig" till henne sen :P

Sen har vi bara suttit och kollat Talang och chillat.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag orkar jobba imorgon! Jag har inte ens tänkt på vad jag ska äta imorgon.. Suck. För micromat stoppar jag inte i mig! Never! Måste väl göra något åt saken nu då.

Godnatt!
2010-05-21 @ 21:52:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }