Besök av syster

Hejsan!

Jag har haft syster R på besök här ikväll så jag har inte hunnit sitta vid någon dator idag. Vi har snurrat på stan i några timmar och ätit på McDonalds.

Idag har det annars varit en riktigt värdelös dag i skolan. Har varit på en halv föreläsning. Ja, vår klass skulle inte vara längre än en halv föreläsning. Onödigt eller något? Efter föreläsningen satte ví ihop vår broschyr och det gick ganska snabbt. Ska bara finslipa den på måndag då vi får resten av infon vi behöver.

Efter skolan for jag in till stan och handlade en morsdagspresent. Det blev ett armband. Pugster! Ett fake-nomination. Lika fint, men mycket billigare! :D Sen gick jag över torget och stannade vid ett bord med massor av smycken. Jag hittade en riktigt snygg klocka. Den kostade 20€ men så såg jag att en pytteliten "diamant" hade lossnat och sa det åt försäljaren. Så säger han om det går bra att jag får den för 10€. Och jag sa ja direkt! Ni får tyvärr bara se en dålig bild nu just. Batteriet i kameran är slut.


Då jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade en stund. Härligt värre!
Tyvärr försvann solen bakom väggen ganska snabbt. Bara det är sol imorgon från morgonen så ska jag sätta mig där innan jag åker till Närpes :)

2010-05-06 @ 18:00:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }