Nu är jag ledig en dag

Nu är jag ledig en dag. Så skönt! Det ska bli så skönt att få sova imorgon.. Ingen väckning klockan 6!

Praktiken har gått bra. Har sett mitt först epilepsianfall. Jag och min handledare råkade vara först på plats. Det var ganska creepy men jag handlade ändå professionellt. Fick beröm för att jag var lugn och inte fick panik :)

Då jag kom hem tog jag en tupplur och det var så skönt och behövligt!

Nu ska jag bara softa och ta det lungt!

Imorgon ska vi väl till Öjberget med D, L och F och åka slalom och snowboard :)
2010-03-05 @ 15:32:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }