Så var det över

Så var det där inträdesprovet över! Gick både bättre och sämre :P

Först var det ett psykologiskt test som bestod av IQ, logik, matte och personlighet. Sen var det en intervju och till sist en gruppdiskussion. Sämst gick IQ! För vi hade 7 minuter på oss att göra flera uppgifter som krävde mycket tankeverksamhet. Då läraren sa att det var 2 minuter kvar fick jag panik. Kändes som det bara gått några sekunder!

Logikuppgiften gick nu som den gick också. Svårt att säga vad som egentligen är rätt. Hah! Matte var lätt och i personlighetstestet finns det ju inget rätt och fel.

Intervjun gick förhoppningsvis helt bra. Fick svar på frågorna iallafall :P I gruppdiskussionen var jag duktig och pratade mycket. Heheheh! Sen är det alltid kul att höra på de andra då man ska presentera sig och säga varför man sökt till hälsovård. "För att jag tycker det är roligt", "För att det verkar vara bra".

Nu ska jag diska bort disken och packa ihop mina saker. Efter det väntar jag på att Marianne ska bli klar för en kaffe! :)

Sen åker jag till Närpes igen!
2010-06-08 @ 13:51:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }