Hjärtat är hemma igen

Hejsan!

Nu har jag D hemma igen :) Han kom igår på dagen så vi fick umgås hela kvällen lång igår efter att jag slutade jobba. Vi for hem till mamma och pappa där lilla A var också. Vi åt lite grillat och sen blev det bus. Lite senare for vi till Kalax och jag kollade på fotbolls VM medan D laddade upp bilder på datorn. Sen blev det bastubad och vi bara njöt av ledigheten.

Vi har sovit länge nu på morgonen! Det blev till halv 12 och jag har inte sovit så länge på mycket lång tid. Men det var skönt iallafall :) Tack och lov har jag en dag ledig till imorgon. Sen har jag 4 arbetsdagar i streck att se framemot.

Håller även på att planera in en resa åt oss tills i juli någongång. Måste ju få leva lite livet också och inte bara jobba! Så nu ska jag se ifall det finns något passande.

Ha de bra!
2010-06-13 @ 12:47:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }