Härlig dag

Hej på er!

Idag har jag haft en underbar dag :) Har varit på stranden med min Ann och stekt oss och ätit oss feta! Nami! Jag tog med D's och min minigrill som jag kör runt med i bakluckan i bilen. Heheh! Vi grillade korv och åt potatissallad till. Vi åt jordgubbar, chips och grillade mashmallows. GOTT! You know, we love food! Mat är livet! Varför sätta tiden på att räkna kalorier? :D Heheheh..


Jordgubbar och grillade mashmallows.

Tyvärr blev det att åka från stranden tidigare än jag ville, eftersom en liten kille var i behov av barnvakt. Så honom har jag varit med resten av kvällen. Vi har gjort egna hamburgare också :)

Imorgon är det arbetsdag från klockan 9 och jag får sluta 16.30. Så jag hinner se dagen lite imorgon också. J och jag ska handla maten inför midsommar imorgonkväll, men nu just ser det ut som att det bara blir vi två :D Ingen som vill vara med?
Vi ska handla maten imorgon i och med att på fredag är det dagen före midsommardagen och då är vi båda i jobbet till klockan då affären stänger. Och på torsdag handlar ju alla andra sig sjuka.

Nu ska jag kolla fotbolls-VM!

2010-06-22 @ 21:36:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelika

sv: jaa =) jo allt är bara bra med mig med =D

2010-06-23 @ 00:07:11
URL: http://ankipankih.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }