Grattis åt mig själv!


Grattis på födelsedagen Jag! 21 hela år!



Idag börjar även jobbet officiellt. Min semester är slut! Jag börjar jobba 13.30 idag så jag hinner göra en par saker till idag. Betalade nyss några räkningar och hyran, men jag hade inte tillräckligt med pengar till hyran! Imorgon kommer troligen lönen in så det ordnar sig.. Hoppas jag.

Ikväll efter jobbet åker jag till Vasa. Imorgon är det urvalsprov redan kl.8 på morgonen så jag tycker det är skönare att få sova en timme extra än att vara tvungen att vakna jätte tidigt och köra då man är riktigt trött.

Jag tänkte igår att jag skulle gå ut och prova mina nya joggingskor idag, men jag vet inte om jag orkar stressa mig ut. Får se. Jag måste packa väskan klart tills ikväll och sen måste jag koka lite mat att äta nu före jobbet och att ta med till jobbet.

Ha en bra dag allihopa!
2010-06-07 @ 09:21:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }