Fotbollsmatch

Det blev ju riktigt fint väder idag på eftermiddagen! :) Har har legat och sovit i solstolen och sen har jag läst en bra bok. Boken heter "En blomma i Afrikas öken" och den verkar riktigt bra! Har läst ca 80 sidor idag i ett streck. Jag skulle ha kunnat läsa ännu mera bara inte jag haft annat att göra.

Jag har varit på fotbollsmatch med G. Det blev vinst med 4-1! Efter första halvlek kom J&M också och kollade en stund :) Värst bara då det blev så kallt där på slutet. Men jag hade min filt jag kurade in mig i.

Imorgon är det slut på ledigheten. Har haft 2 dagar ledigt nu och nu framöver gäller 3 arbetsdagar :) Har riktiga skittider om jag får vara ärlig. 10.30 till 18! Jag hinner inte göra något före och då jag kommer hem har hela dagen gått. Och imorgon har de lovat fint väder dessutom!

Fast nästan lika bra att jag inte kan vara i solen imorgon. Har varit så mycket idag så jag är lite kräfta på kroppen. Första gången jag inte använde solkräm idag och det ser man ju vad det blev till. Ajaj.

Goodnight everyalla!
2010-06-09 @ 21:39:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }