Byaligamatch

Hej på er!

Ursäkta för mina dåliga uppdateringar, men jag har faktiskt annat att göra än att sitta och blogga dagarna i ända. Jag jobbar ju på dagarna och där har jag inte tillgång till någon dator, tyvärr. Så det är lite bloggtorka har vid sommartider.

Jag har jobbat idag ända till kl.18 och då kände jag mig så trött och ville bara hem! For hem till mamma och pappa där lilla korven Alvin var :) Lekte med honom en stund och åt mammas plättar. Sen kom Jenni och hämtade mig och vi for på byaligamatch. Alltså fotboll, om ni undrar. Men vi kollade inte på matchen, utan vi tjejer satt och diskuterade dittan och dattan men filtarna runt oss. Mys!

Efter matchen blev det TB och pomfritt för mig och J. Gott! Jag var så hungrig och McMark hade svikit mig och hade stängt! Attan! Men TB gjorde mig nöjd också.

Nu ligger jag i Kalax och ska snart stänga mina blåa. Tänkte att jag kanske ska gå och lägga mig normal tid idag och inte vara så trött imorgon. Jag börjar iallafall först 13.30 imorgon så det är lungt :) Två arbetsdagar till och sen en ledig dag!

Godnatt folket!
2010-06-16 @ 22:03:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }