Praktikdagen över

Hejsan på er alla! Jag hade så himla bråttom i morse så jag hann inte blogga... Men nu!

Har för en halvtimme sedan kommit hem från praktiken och jag är lite trött nu nog. Men jag ska inte ta en tupplur om inte min andra halva tänker tupplura lite då han kommer hem :) Han tänker inte stressa till gymmet idag heller så vi hinner umgsås lite innan vi båda drar iväg till gymmet.

Tänker bara på att det är endast 9 dagar kvar av praktiken nu! Fina tider!
Idag kom en ny studerande dit också. Hon har gått på sjukskötarskola i 4 veckor och är redan ute på sin första praktik. Hon har bara tre veckors praktik så vi är lika länge på plats.

Idag borde jag orka läsa på tent och magen kurrar så jag borde orka fixa lite maaaat. Men vaaaad? Vi har ju en älgstek i kylskåpet så kanske man hittar på något intressant av det. Eventuellt.

2010-02-01 @ 14:32:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }