Far snart igen

Hej på er!



Nu ska jag låta riktigt negativ. USCH VAD TRÅKIG FÖRELÄSNING IDAG! Monotont, surt, känslolöst och blaha blaha! Totally onödigt att vara där.


Okej, nu fick jag det bortrensat :P

Har läst lite på inremedicin nu. Det blir inget mera läsande ikväll för efter att jag skrivit detta ska jag packa ihop mina saker och åka på kickboxning. Genast efter kickboxning ska jag åka till Sundom på födelsedagskalas med min klass :) Gänget ska efteråt till Ollis men jag måste hem då jag har tidig praktikmorgon imorgon.

Jag har också varit duktig i skolan idag och ordnat upp lite stuff. Får se om de får något gjort av det! Jag är utan 8 poäng och de sätter aldrig in dem åt mig. Hoppas de får lite fart på nu. Sen är jag ju efter med en kurs och halva den ska jag iallafall försöka ta på egen hand. Andra halvan får jag veta så småningom vad göra. Det är två lärarer så därför är det lite krånglit och den andra är inte i skola utan hon kommer utifrån.

Nu ska jag packa mina saker. Byebye
2010-02-02 @ 16:12:36 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }