Är less på att läsa

Hjälp, vad jag har läst lite på den här tenten nu. Men jag är så otroligt less på att läsa! Fyyy! Det är så tråkigt och man vill bara att alla tenter ska vara förbi! Vill att morgondagen ska vara förbi så att jag får slappna av en liten stund helst.. Fast det får jag inte, för då måste jag nog satsa på immunologin.

Jag känner att immunologi och patologi kommer jag att klara, för det är så bekant sedan tidigare. Fast man ska ju aldrig vara säker. Fysiologi känns ganska svårt så får se hur det blir med det. Tur som det är så är ju mycket av det bekant sedan tidigare också så bara jag får det repeterat och den nya informationen in i hjärnan så kommer det förhoppningsvis att gå bra.

Men först ska jag ta de här två medicintenterna!

Mina kommande tenter:
[ ] 11.2 Infektionssjukdomar
[ ] 19.2 Gynekologi
[ ] 24.2 Immunologi och patologi
[ ] 19.3 Fysiologi

Usch, nu blev jag trött då jag såg det där schemat :P

Nu ska jag kolla på Efterlyst. Sen sooova! GONATT!
2010-02-10 @ 21:00:32 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }