Sista arbetsveckan

Tjenare!

Nu sitter jag hemma och ska snart smätta ihop några smörgåsar, packa väskan, hoppa på cykeln och trampa iväg till jobbet! Jag har bara 3 dagar kvar nu i jobb! Och bara för att man vet att det är snart slut så känns det som att dagarna segar... Speciellt också då vi ska åka till Sverige över helgen! Vill åka nu! Det ska bli så skönt att koppla bort vardagen en stund.. Shoppa loss lite efter en hel sommar med jobb.

På måndag börjar ju skolan igen också.. Ska bli kul att träffa klasskompisarna igen! Jag vet ju förstås inte hur det blir med min skolgång heller... Allt är så oklart. Hmm.. Det lär väl visa sig.

Nej, nu ska matsäcken fixas!
2010-08-25 @ 11:15:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }