Haft en paus i bloggandet

Hejsan där i stugan!

Jag har haft några veckors paus här på bloggen, vilket ni kanske har märkt! Jag har även ändrat lite på utseendet, men inga stora ändringar har blivit gjorda. Sedan någongång då jag orkar blir det en större renovering..

Jag har ju flyttat tillbaka till Vasa nu! Har jobbat 2 veckor på sjukhuset och är in på näst sista veckan redan! Jag tycker att jag bara har jobbat och inte gjort något annat. Då jag kommer hem är jag så trött så jag orkar inte göra något annat då. Idag är jag iallafall ledig efter en 6 dagars vecka, så det känns oerhört skönt nu att vara ledig. Har även D med mig så det är ju ännu bättre :)

Imorgon börjar jag vaka. Har två vaknätter. Hohho. Får se hur det ska gå. Det värsta är då jag blir så snurrig i skallen efteråt. Det tar så länge innan man reder upp.

Annars så trvis jag riktigt bra på jobbet!
Jag har även fått prova på barnavdelningen och onkologen. Det pipar i telefonen hela tiden nu också att de behöver vikarie till flera skift, men jag har inte tid! Tyvärr. Så jobb finns det gott om i den här branschen :)

Hejsvejs.
2010-08-18 @ 14:06:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }