Försvunnet ubs-minne

Letar som en galning efter mitt usb-minne nu just! Aaah! Vart har jag kunnat stoppa det? Jag skulle behöva det nu just och sen vill jag nu inte heller att den ska vara försvunnen för jag har så mycket sparat på den.. Kanske den kommer fram då man minst anar. Hoppas jag iallafall.

Håller på och kokar lite mat åt mig nu och sen har jag igång andra tvättmaskinen. Här ska det undantvättas!

Väntar med iver på att D ska sluta jobbet. Han sa att han kanske får sluta lite tidigare idag så får se då! Ikväll blir det iallafall bara myskväll här hemma hos oss. Ingenting ska göras. Bara fläskas.

Igår var det en trevlig kväll hemma hos M&J. Det blev ingen utgång på grund av en viss sak. Men det gör inget! Vi var ändå ganska trötta och slöa så det var skönt att bara kolla på tv, skvallra och äta chips och godis :)

Nu mat och sen fortsätter letandet av usb-minnet.
2010-08-22 @ 11:58:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }