Dygnet omsvängd

Godmorgon åt såna som mig och godnatt nästan åt er andra normala! :P

Kan ni tänka er det att klockan är 19.30 och jag har vaknat 17.30. Folk börjar säga godnatt och jag säger godmorgon! Känns nästan deprimerande! Jag ska snart iväg på jobb och jag har inte hunnit göra något före. Vaknade 17.30 och var i chock över att klockan var så mycket! Jag tänkte ju åka på en kaffe med Johanna, men det blev det inget av. Fast på ett och vis är det ju bra att jag har fått sova ut en gång! Känner ju mig pigg nu iallafall och orkar kanske med en natt till utan problem :) Jag ska vaka med Tetta inatt och jag har gjort en räkpaj åt oss och hon sa att hon köpt en tårta ;D Jag tror vi överlever detta!

Förra natten gick helt bra. Var ganska lungt nog. I början och i slutet var det endast en del att göra så då just blev det nästan stressigt. Annars har det varit lungt och man har hunnit sitta och kolla TV och läsa dagstidningen som kom till avdelningen 3 på natten!

Jag har nyss som sagt gjort en räkpaj jag ska ta med till jobbet. Har diskat och fixat lite mat åt mig. Enda jag fick i mig var lite ris så det får duga. Får äta inatt istället då jag blir hungrig.

Imorgon då jag kommer hem så ska jag sätta på väckarklockan på en lite normalare tid på eftermiddagen. Vill hinna göra något imorgon!

Jag tror jag ska ta en dusch. Laga färdigt matsäcken och sen åka iväg så småningom.

Gooodnight!
2010-08-20 @ 18:34:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }