Ur mörkret

 

 





Ni kanske funderar nu varför jag uppmärksammar den här pjäsen så mycket och gör reklam för den?

Jo, det är på grund av att det är en i min familj som skrivit denna pjäs och två av dem i min familj medverkar i den. G är en mycket bra skrivare (författare på svenska) och regissör och hans förra pjäs The Party var jättebra! Den här pjäsen lär vara ännu bättre! Jag ska garanterat åka och kolla den! Biljetterna är bokade :)

Dock finns det någon slags avundsjuka i Närpes så att någon har kört runt i Närpes och slitit ner affischerna på olika ställen och skrylat ihop dem och kastat dem i buskarna. VEM GÖR SÅ!?

De trodde först att det skulle vara några moppepojkar som busar lite men de har sett på bokhandel en person som tagit upp dörren och slitit ner affischen från dörren och kastat den sedan i busken bredvid. Alltså det är ju helt sjukt.

Vem är Du som vill förstöra för den andra?
Jag tycker Du är patetisk. Jag hoppas alla får veta vem Du är!




BOKA BILJETTER HÄR TILL UR MÖRKRET!

2009-09-29 @ 11:45:53 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }