Tidigt i säng

Jag ligger redan i säng nu för jag känner mig så trött redan.. Låg på soffan och kollade Kändisdjungeln, men mina ögon for bara fast hela tiden så jag tänkte att det är ju onödigt att jag tvingar mig att vara vaken då jag inte orkar. Tänkte ju om D och jag skulle ha haft myskväll med Notting Hill som kommer på 3an men det blir inget av det nu..

Jag ser lite arg ut men ähh :P

 

Jag har ingen skola ännu imorgon heller! Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon då.. Fast D har ingen skola imorgon heller! Så vi hittar väl på något skoj :)

 

Det som fattas till lägenheten ännu är en liten skräpkorg att sätta under skrivbordet och en "hand-dammsugare" så att det är enkelt att dammsuga soffan! Resten är klart :) Väntar förstås på fotografiet, men det är på väg!

 

Nu ska jag säga godnatt åt er! Godnatt!

2009-09-13 @ 21:04:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }