Storhandel

Nu har D och jag varit och storhandlat! Vi har köpt mat för en vecka och det blev att kosta 106€ :D Ganska så dyrt! Men vi har ju mycket som vi kan frysa ner och äta sen någongång, så där sparar vi igen ;)

Vårt kylskåp är proppfullt nu och det gör ju alltid mig glad. Mat är livet!
Då jag blir stor ska vi ha ett dubbelkylskåp!



Vi var även in på Makuuni efter två filmer vi ska kolla ikväll. Vi ska ha riktig chillkväll ikväll bara D och jag och vi tänkte även att vi skulle skippa datorerna ikväll. Bara ligga på soffan, kolla film, äta köttfärspaj och chips :) Mums! Mysigt också!


12 rounds & Män som hatar kvinnor


Jag var dessutom in efter en födelsedagspresent från mamma till Alvin. Det blev en jacka från Polarn O. Pyret.

Nu ska jag göra köttfärspajen!
2009-09-11 @ 15:51:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

12 rounds - en superbra film!!!

2009-09-11 @ 16:25:04
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }