Söndag

Godmorgon :)

Jag är trött ännu men ändå sitter jag uppe redan..
D ska i jobb till 12.00 så han far efter en timme ungefär. Jag lämnar kvar i Närpes ända tills imorgon, så då tar jag bussen till Vasa någongång på eftermiddagen. Har ärenden i Vasa att göra ännu så..

Mina planer för idag är inte så många. Jag ska nu åka till mamma och pappa och vara där en stund. A och R kommer väl dit sen också då farsan ska vaka på natten. Vi får se vad det blir :)

2009-09-06 @ 08:54:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

ASGRYMBLOGG

vill du bli länkad på min blogg, kommentera mitt nyaste inlägg

2009-09-06 @ 10:49:02
URL: http://maatilda.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }