Snart natten

Idol är kollad så nu är jag nöjd.
Har annars haft en bra kväll ikväll :)

Lite före halv7 for jag till Repsu. Jag hittade genast dit så det var inte så svårt ;) Där fick jag en rundvandring och sen pratade vi lite och åt lite kladdkaka. Gott var det!

Sen gick vi över till Bina och där tog jag även en rundvandring ;) Sen åt vi lite chips och dipps och pratade även där en stund. Sedan då klockan började närma sig 21.00 så for Repsu och jag hemåt för att Idol skulle då snart börja så det blev lite brått. 20.58 står jag utanför dörren och springer in och säger att D ska sätta på TV. Men då ser jag att det kommer fotboll så de hade flyttat Idol till 22.00! Besviken man blev.

Men nu ska D och jag mysa i soffan lite och sen sova.

Gulisintagning imorgon! ;) Jag får vara med för tredje gången! Jeij!
2009-09-09 @ 22:09:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }