Snart är det helg

Godmorgon :)

Nu är det fredag och det betyder att det är helg snart! För mig är det helg efter 3½ timme!
Jag ska åka till Närpes idag men det blir först på eftermiddagen mot kvällen någongång för min syster R med familj ska komma hit till Vasa och shoppa och sen hoppar jag på med dem hem till Närpes.

Och imorgon är det jobb som gäller! Lång dag men det ska nog gå finemang :)

Ska cykla iväg till skolan efter några minuter och i skolan har jag tre timmar med Administration och ledarskap.

Haudiiii!
2009-09-18 @ 07:24:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }