Sängen och datorn

Sitter i min nybäddade rena säng nu med datorn och datarnördar mig. Det kommer inget på TV heller så jag tänkte spendera min tid här istället..

Kollade ca 15 minuter av Top Model men sen tog pappa fjärrkontrollen och bytte till fotboll. I och för sig gillar jag fotboll men nu får det nog vara något annat.

Det finns alltid något att göra här :)

Var nyss ute en sväng med Emilia och körde, men som vanligt finns det ju inte så mycket att göra här så vi gav upp det och tog kväll. E skulle ändå upp i jobb imorgon.

Ska kika lite så kommer det mer inlägg snart ;)
2009-09-06 @ 20:12:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }