Mätt och belåten

Sitter ännu i sängen med min laptop i famnen och skriver på skolarbete. Har jag sagt vad jag skriver om? Minns inte, men det skadar väl inte om jag upprepar.

Jag skriver ett arbete som delvis handlar om håravfall, men poängen med arbetet är att jag skulle välja ett symptom och kolla upp det på 2 hälsosajter och sen skulle jag googla symptomet. Sen ska jag vara kritisk och skolla likheter och olikheter på tillförlitliga och "falska" källor. För idag kollar patienter ofta upp på nätet sitt symptom och vad det kan bero på och vad det kan vara för diagnos och så vidare så vi skall sätta oss i patientens sits.


Bara en del av mitt arbete...


Annars så är jag riktigt mätt och belåten. Åt kyckling och ris :) Mumsimums!

D är borta till klockan 20.00 nu så jag är helt ensam här hemma. Bra att jag får skolarbete gjort och kl.18.30 ska jag till gymmet :)
2009-09-16 @ 15:41:45 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }