Kvällsmål

Bara ett inlägg till ;)

Jag blev hungrig så jag var upp och tog två smörgåsar och oboy. Mumsiger!

Vill också önska alla som är på Back to School på Fontana nu just att jag mår iallafall bra imorgon och jag har njutit av denna kväll utan några gifter som gör mig till en annan person!
Jag är emot för att festa mitt i veckan. Och som en vän till mig sa, vad gör det mer tillåtet nu att festa loss mitt i veckan och ca 3 gånger i veckan bara för att det är högskola?

Ge mig en förklarning på detta.

Jag kommer inom en snar framtid att skriva ett debattinlägg om studielivet. Så då ska ni alla vara med och diskutera!

Nu ska jag sova! Godnatt! :)
2009-09-02 @ 22:38:22 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila

vi kollade aldrig ngn för vi hann aldrig :P haha . bra gjort av oss :P

2009-09-03 @ 01:03:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }