I solskenet

Godmorgon :)

Nu sitter jag rakt i solskenet och inomhus är det ganska så varmt! Bländar gör det också.. Men man ska njuta av solen nu för vi vet inte när det börjar bli den mörka och ruggiga hösten.

D och jag har vaknat för en stund sedan och vi ska snart äta frukost. Efter frukosten blir det väl inte så mycket annat än att ta det lungt innan jag tar min cykel till skolan för 1½ timme.

Enda planerna jag har idag är att åka till gymmet på Fatburning! Mili sa att hon provat på det en gång och tyckte det var ganska tråkigt, men jag tänkte att jag skall prova alla aerobicsorter de har då jag ändå får gå på allt med mitt kort.

Frukost!
2009-09-16 @ 09:35:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }