I skolan

Sitter i skolan nu och magen är fylld på en "korvbiff" och potatismos :) Naminami!

Dramat vårt gick helt bra tycker jag, iallafall då man tänker att vi bara gått igenom den en gång och då sa vi bara våra repliker och gick inte genom det fysiskt.

Väntar nu på att klockan ska slå 13.15 så att engelskatenten ska börja och så att jag snart ska få åka hem!
Jag är trött idag och jag väntar även på att få åka till gymmet.

Idag då jag kommer hem så måste jag göra en powerpoint i sunstroke och sen måste jag se över vad jag ska säga. Så jag har lite att bita i ikväll.

Vi huörs!

2009-09-29 @ 11:19:10 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }