Hur länge sitter chili kvar?

Jag har chili kvar på mina fingrar fastän jag tvättat händerna ett X antal gånger, varit i duschen, varit på ett aerobicpass och svettats men icke!

Jag biter på naglarna så jag känner hur det börjar bränna i munnen. Och då jag skulle åka till gymmet och jag satte i mina linser så brände det som tusan i ögonen! Men det gick om på några sekunder. Bävar bara för att ta ur dem.

Vad klockan går! Borde packa ihop mina skolsaker inför morgondagen.. Inte kul att börja plocka ihop sakerna på morgonen då man är trött. Jag börjar klockan 9.00 imorgon och D en timme senare, men han ska komma på samma gång som mig imorgon så att han också ska få lära sig cykelvägen till skolan :)

Och vet ni vad! Jag tänker varje dag på att jag borde fotografera lägenheten och visa upp den åt er! Det är bara den här orken lite som gör att det inte blir av. Men jag lovar att SNART!

Nu nattar jag er ;) Natinatt
2009-09-14 @ 21:22:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }