Hm

Nu är tvätten på tork, jag är ren så nu är det bara sängen och natten som är framför mig.

Jag sitter i vardagsrummet i soffan och D sitter i sovrummet vid sin dator och nu hör jag att han spelar smurfarna. Huh? Jag frågade vad han fått för fel :P Men nu bytte han nog musik igen. Tack och lov!

 

Jag kom på nu att då allt är precis klart här i lägenheten så ska ni få komma på en rundvandring i lägenhteten  i bloggen :D Så ni får se hur jag bor ;) Det blir väl kul!

 

Det är inte mycket som är kvar, bara några enstaka saker. Gardinerna och tavlorna ska upp och sen ska vi göra en allmän städning ännu så blir det bra! Sen måste jag plocka tillbaka sakerna jag plockat bort från Alvins naddar. Det bir imorgon.

 

Jag ska även börja med mitt sunda liv imorgon! Det blir gym!

2009-09-07 @ 22:24:32 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }