Hemma

Helloj! Är hemma nu efter en kort skoldag och en kort runda på stan :)

Vi hade bara en föreläsning i skolan idag och vi slutade igen lite tidigare så vi var inte så länge där. Sen cyklade jag hemåt och tänkte att jag ska spendera lite tid i stan. Först gick jag till Kapp Ahl för att kolla ifall en halare som R vill ha åt Alvin skulle ha funnits men den fanns inte i rätt storlek.

Sen gick jag i några affärer till men det fanns inget som intresserade mig riktigt. Jag unnade mig en Cosmopolitan-tidning så den ska jag mysläsa snart :)

 

Jag borde även läsa genom vår lilla pjäs. Har en del repliker. Fast jag tror inte att vi måste lära oss dem utantill för det är ju ingen proffspjäs :P Vi är 3 i min grupp som har om då två är ute och går och den ena får en sjukdomsattack och den andra ringer 112 och därifrån får instruktioner.

 

2009-09-22 @ 13:02:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }