Hemma med rostabröd

Hej på er :)
Har kommit hem för några minuter sedan nu.. Har tvättat bort smink och nu äter jag rostabröd!
Det blev lite tidig kväll men inte gör det nu så mycket..

Gulisen var helt kul nog. Vi var till 7 stationer och hela tiden var vi gänget fastbundna. Vi hade ett rep genom byxorna på var och en så det var nog lite svårt att gå! Och ont gjorde det till slut..

Det var Aftergulis på Ollis, men då hade de ju inte bokat Ollis så det var ju massor med annat folk där också så vi slapp ju inte in! Vi köade jättelänge så till slut gav vi upp och gick till Fontana ett varv, men där fanns det ju inget folk. Det var ju på Ollis det var folket ikväll.

De här andra skulle väl till en tredje bar ännu så då gav jag upp och for hem. Orkade inte slösa mera pengar på inträde då det inte fanns något folk heller på barerna. Vi ville ju till Ollis!

Nåja, nu ska jag borsta tänderna och sova sen! D kommer 9.00 tiden imorgon :)
2009-09-10 @ 23:02:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-11 @ 13:28:41
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }