Försöker plocka lite

Nu har jag tagit en ca 1½ timmes nap och skönt var det! Känner mig piggare nu också men istället börjar magen kurra i och med att jag och flera andra i skolan blev utan mat i skolan idag. Maten tog slut innan alla ens har fått mat. Det var dåligt planerat!

Shasso och jag gick till K-supermarket utanför skolan och köpte oss frukt och lite annat smått och gott att smaska i oss. Sedan dess har jag inte ätit något men jag ska väl försöka svänga ihop något för att mätta våra magar :)

Ska även försöka plocka så mycket som möjligt idag i lägenheten i och med att vi får gäster imorgon :)
2009-09-01 @ 16:47:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }